torsdag 13 oktober 2011

En egen El-cykel :-) Pro movec

Jag har världens bästa familj,
som tyckte att jag skulle få en egen el-cykel:-)
Dom har planerat detta och pratat om denna överraskning ett tag.
Och idag fick jag den. Oj oj så glad jag blev när
vi åkte o hämtade den.
" Pro movec flick " heter den
Så här vit o fin är den,
med sitt batteri vid pakethållaren:-)
däck med reflex runt :-)läcker effekt.
Nu kan jag cykla runt och överallt
hur länge som helst....nästa i alla fall.
Batteriet håller i ca: 7 mil.
Så det blir en långtur i morgon:-)

Det bästa är att jag kan cykla mer nu på hösten
utan att astman blir så besvärlig av kyla.
Nu har jag hjälp:)
Nu är det bara att invänta morgondagen




1 kommentar:

  1. Oj vilken present! Måste vara härligt att susa omkring med - och att få hjälp uppför dom segaste backarna! Perfekt. //Anette

    SvaraRadera