måndag 10 oktober 2011

Vintrad husbil

Nu på morgonen gick jag in i vår husbil.
När man kommer in luktar det så gott
och man längtar hela tiden att få åka iväg.
Men denna morgon packade jag inte in i husbilen.
Nej denna gången plockade jag ut det som
 kanske kan frysa över vintern.
Jag satte mig ner och njöt och bara tittade,
och tänkte på hur länge det kändes
till vi får åka iväg på semester igen.

När vi flyttat färdigt och allt lugnat ner sig lite,
ska vi sätta oss ner jag och min man och planera
en längre tripp till sommaren.
Detta med att åka över med färja till andra sidan
lockar oss lite faktiskt nu.
Få se om det blir över mot Tyskland
och vidare.....
....Vi får väl se vart vi hamnar med vår Adria Matrix:-))
Nu är det först snart vinter...en lång sådan



7 kommentarer:

  1. Hej! Vi kanske hyr oss en husbil till sommaren , och följer med er.. ; Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Längtar till sommaren

    SvaraRadera
  4. Det vore trevligt Carina.
    Se till att göra det så drar vi
    Låååångt söderut:-)
    Kram Deciree

    SvaraRadera
  5. Vilken fin husbil. Förstår att du längtar att resa iväg med den. Snyggt med de gröna inslagen.
    kram o ha de bra / Ken

    SvaraRadera
  6. Vilken mysig bild inifrån husbilen! Känner igen känslan också! Vi har nog inte gett upp säsongen riktigt än, men så mycket är det ju inte kvar...

    SvaraRadera
  7. Visst är det otroligt Helena, vad sommaren går fort:-)
    idag blåser det då småspik här. Känns nära till snön. Usch

    SvaraRadera