söndag 16 oktober 2011

Härliga helg

I helgen har det blivit en del promenader.
Vi får passa på medan det är såna härliga dagar.
Jag kan väl också säga att det blev en del cyklande
på min nya cykel i fredags...ganska mycket o långt.
Mellanlandning för lunch på Thai Garden
men min kära familj...äta måste man också:-)

Sen blev det en snabbis in på Hägglunds affär
och köpa min man en egen blå fisketröja.
Jag fick en beige av honom för ett tag sedan,
så nu tyckte jag att det var hans tur att få en
av mej också.

I alla fall var jag och min man på promenad i
vår lilla stad Piteå flera gånger i helgen


Jag brukar ofta gå förbi och titta till mina nära o kära.
Jag hade sån bra kontakt med min moster o mormor
så jag känner det väldigt rogivande att gå på kyrkogården.
Min man sitter snällt och väntar tills jag
är klar, för att fortsätta våran vandring.
Min söta make:-)

I morgon blir det en liten cykeltur för att se
om jag hittar tallkvistar att sätta i mina röda blomlådor.
Allt för att pryda vårt nya kommande hus

Trevlig söndag


1 kommentar:

  1. Har helt missat att du börjat blogga igen :P Har mkt att läsa :):)
    Jocke blev jätte snorig efter han tränat igår, så vi höll oss hemma, men om pappa kommer på fika på tisdagmorgon kan du väl också komma? :)

    Ha en bra kväll, kraaaaam :)

    SvaraRadera