fredag 28 oktober 2011

Leila boken är här

Nu är den här!!
Min efterlängtade Leila "a piece of cake" är här.
Sonen beställde en egen bok på adlibris, så då
beställde han denna också till sin mamma:-)
Köpte bokstället i Umeå förra helgen på Lagerhaus.

Kommer att bli perfekt vid baket.
Jag gillar Leila, hon är så duktig och har en massa
skålar, burkar mm som jag tycker är så snygga.
Härligt med lite färger och en massa blommor i köket:-)
Vem vet, kanske det blir så hos oss också.

Idag ska vi äta lunch med ett par av våra goda vänner.
Efter det får vi se vad som händer.


2 kommentarer:

  1. Tack för kommentaren hos mig. Jag har nu tagit mig tid och läsa många av dina inlägg och kommer tillbaka. Ta det lugnt med kroppen. Att flytta är alltid påfrestande, även för en frisk kropp. Även om man är ivrig att komma in i det nya, så finns det en morgondag - det måste vi tro. Ha dé gott!

    SvaraRadera
  2. Så mumsigt med en massa hembakade godisbitar. Jag smaskar gärna i mej en massa men det blir inte så ofta jag bakar själv. Tyvärr....
    Förresten får du jättegärna lägga en länk till min sida.

    SvaraRadera