söndag 9 oktober 2011

Spreymålade krukor vid garaget

Japp! då var det söndag....IGEN!
Oj vad jag tycker att veckorna går fort.
Har väl haft lite att stå i dom här
veckorna...med tanke på vår flytt.
Det är väl därför också som veckorna springer iväg.
Man hinner fixa en del när man väntar
på att vi ska få börja flytta våra saker
till det nya stället....vilket ibland känns
lite segt, och långdraget.
Men lite spreymålning..IGEN:-) har
jag hunnit med.

Mina krukor som står
nu och ska fortfarande stå.....vid garaget
fick sig en omgång.
Så här bruna och tråkiga såg dom ut
FÖRE min spreyning
Lite snyggare EFTER:-)i svart färg.

Plockade lite mossa också och la i båda mina krukor.
Sen när vi flyttar kommer mina "lysnade" kvistar att
sättas ner och lysa upp vid garagedörrarna.

Snabbt fixat med lite spreyfärg....
och mycket billigare än att köpa 2 nya krukor.

Ha en bra söndag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar