lördag 27 september 2014

Mot hockeymatch i Skellefteå

Vi har sedan länge haft biljetter bokade till Skellefteå matchen mot Brynäs. Så vi packade vår husbil och drog iväg trots vädret. Jag bryr mig inte att vädret är dåligt. Huvudsaken att jag får vara i vår lilla pärla:-)) Vi kom fram till Skellefteå Camping i hällregn...o parkerade oss på vår anvisade plats. Det kom en strid ström efter oss och parkerade sig.
 Vi var inte ensam som skulle på matchen, som parkerade här. Dessutom hade dom billigare för oss husbilar här, fram till Nyår. 150 kr/ dygn. Superbilligt.

 Det är alltid sån stämning när vi är här o ser på hemmamatcherna. Nästan fullsatt var det också. 
 Matchen vann vi med 4-1:)
http://www.shl.se/shl-arena/38884/postgame/
Efter matchen blev det lite kvällsmys i husbilen. För nu hade det slutat regna:)
Idag har vi nu börjat rulla vidare mot Umeå.

Oj vad jag gillar husbilslivet:-))


Vi ses
Kjell o Deciree

5 kommentarer:

  1. Bobil är bra att ha eller hur!

    Det kvittar vad man skall göra så är det bra med nära
    " hem "!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det behövde du, en uppmuntran att laget vann hihi
    Mys vidare när ni nu rullar vidare.
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Hoppas ni hade en riktigt mysig firarkväll. Visst är husbilslivet det bästa man kan ha!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag har fyra biljetter till LHC och AIK i Saab Arena, Linköping, i mitten av november. Jag lovar att heja på ditt lag. Kram

    SvaraRadera