torsdag 20 november 2014

Jultidnings leverans

I går kom vår jultidningsleverans...som vi gjort av en liten flicka..när vi bodde i huset. Hon o hennes familj bodde grannar med oss. Hon o hennes pappa kom o levererade i går kväll. Allt var så snyggt inslaget..så vi tittade inte i paketet medan dom var kvar. När vi senare öppnade påsarna som allt var inslaget i...vad ser jag...Va ! Sa jag till Kjell...inte visste jag att jag beställt en bok om hundar :)) 
 Kjell hade beställt lite nyttiga saker...lite långa gafflar och en pasta slev. Jag hade beställt en almanacka..vet jag. Men leveransen blev "Familjehunden" hahaha. Jag var tvungen att ringa upp dom som leverearat. Dottern hade alltså prickat in på fel rad. Han skulle ringa idag o höra hur man gör när det blir fel. Jag sa: jag är då allergisk mot hundar...o inte känner vi nån som har hund heller...som jag kan ge den till:-) Så vi får väl se hur allt går:) Har aldrig varit med om detta tidigare...att man får en helt annan sak än den man beställt. Så kan det gå.:)

Annars är allt bra..just idag. Kroppen mår bättre. Tur är det..för strax ska jag gå iväg med kören o sjunga på ett äldre boende. Det ska bli så trevligt att träffa alla glada tjejer i min kör, o sjunga tillsammans:) Ha det fint ni övriga vänner.

7 kommentarer:

  1. Många tecken på att jullen är i annalkande!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Det var en överraskning... Men inte helt lätt för barnen kanske. Minns en del strul då våra tjejer sålde jultidningar. Skönt att de slutat med det nu :D

    SvaraRadera
  3. Hoppas det ordnar upp sig !!

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  4. Överraskningar kan vara av olika slag. Hoppas det går att ordna, så ni får vad ni beställt. Elisabeth

    SvaraRadera
  5. Vilken otur att ni fick fel och dessutom en hundbok, hade varit bakbok hade det ju varit kul.
    Kramiz

    SvaraRadera
  6. Vi har varit ute för en trevlig felleverans som vi aldrig hade beställt, det kom en kille och levererade en låda vid dörren. När vi sedan öppnade lådan så visade det sig vara sex flaskor vin. Efter kontakt med företaget så fick vi behålla leveransen. Det hade blivit alltför krångligt att returnera flaskorna. Det var enbart goda viner.

    SvaraRadera
  7. Vad de äldre måsta ha tyckt att det var trevligt att få höra kören sjunga.
    Ha en mysig dag!
    Kram

    SvaraRadera