fredag 28 juli 2017

Trevliga dagar

Vi fick hem sonen före helgen så vi tog cyklarna för att titta runt i stan vad det fanns för frisbeegolf banor. Dit var det 5 km fågelvägen i alla fall:)
 Bankartan såg ut såhär för varje ställe.? Fråga inte mej hur detta fungerar...jag skulle då tappa bort frisbeen...haha i denna skogen, eller fastna i nåt träd :-)
 Sonen klarade det galant utan problem...utan att köra fast den någonstans :)
Vi cyklade tillbaka till stan för att få lite större ytor för honom. Det var ju så jättevackert och varmt så det var bara härligt med en längre cykeltur då. Himlen var så fantastiskt blå o utan ett moln. Superhärligt.

Mot eftermiddagen gick vi ner till våra Eskilstuna vänner som kommit tillbaka till stan och hunnit installera sig på ställplatsen 24 timmars vid Västra Kajen, mitt i stan. Dom har som jag sagt i tidigare inlägg åkt en sväng upp till Gällivare Malmberget där Bosse är född för att titta lite. Nu har dom då kommit tillbaka därifrån.
Där blev det lite "Flygning" för Bosse och Gabriel. 
Dessutom lite egen flygning fick han:)
 Vi har suttit ute alla dagar dom varit här o besökt oss i Piteå:) 
 Bosse ville att jag skulle klippa honom lite...och jag sa att den som vill att jag ska klippa får skylla sej själv.. haha.
 Bosse vågade och utmanade. Så klippning blev det bland husbilarna :)
 Före o efter bild.  
 Han blev nöjd och det var huvudsaken.

Sen har vi hunnit med lite PDOL festival besök och ätit gott tillsammans. 
Igår kväll grillade vi tillsammans och efter det tog jag och Kjell en Boulekurs av vännerna. Det var härligt i solskenet. Även andra campare som är bekanta till oss kom o satt med oss för att umgås i den varma sommarkvällen. 

Har tagit bilder själv, och"lånat" från massanger av vännerna:) så det är lite olika bildkvaliteter då. Men jag ville ha dom och använde dom här.  Tackar gör vi för en fantastisk kväll igår, och Ikväll blir det middag hemma hos oss som blir sista träffen tillsammans eftersom dom åker söderut o hemåt i morgon lördag. 

6 kommentarer:

  1. Vilket härligt väder ni har! Just nu skiner solen även i Halmstad :-) men här är väldigt varierande väder för tillfället. Kul med frisbeegolf, har provat en gång med linedancevänner i Malmö, men svårt :-) Klippningen blev ju superbra!!! Finns det något du inte kan?!

    SvaraRadera
  2. Imelda: Härligt att ni också får sol som vi. Vi har längtat som bara den efter lite värme o nu fick vi den☀️😄. Alltid kul att testa lite nytt som vi inte gjort i denna stilen förut, men sonen vinner alltid ..han kan han. 👍🏻 Haha klart det finns alltid nåt jag inte kan...men jag vill gärna prova lite av varje🤗Ha det fint hos er. Kramar från ett Piteå som dansar o ler just i helgen😄

    SvaraRadera
  3. Vilket toppenväder Pite visar upp sig i. Allting blir såå mycket roligare när det är finväder. Hos oss vräker regnet ner, men det är här det🙃
    Kramizar till er alla

    SvaraRadera
  4. Frisbeegolf är ju jätteroligt och trevligt att spela. När ni sedan har det vädret så är det ju bara att njuta till fullo. Kram

    SvaraRadera
  5. Vilka härliga dagar ni har!
    Fortsätt njut!

    Kram

    SvaraRadera