måndag 23 september 2019

Helg med Ärkeänglar och sen våra fina vänner

Nu ska jag börja detta inlägget med att säga att jag är inte alls troende eller religiös på nåt sätt...men jag tror på änglar och vet att dom finns. Detta ämne är nåt som inte faller alla på läppen ska jag säga....men var o en tror på vad dom vill.😇
Jag fick nys av en vän att det skulle vara ett föredrag här i stan om ärkeänglar. Det var första gången jag kände så starkt att dit måste jag gå och det jag gjorde. Det var en kväll som började 19 och skulle ha slutat kl 21 men 22.30 var jag hemma igen😄alla tyckte att det var så intressant att vi ville egentligen inte gå hem😂. Ingela Svedberg som hon heter o som höll i föredraget var jättebra, detta var en kväll jag sent ska glömma. Jag gick hem så full av harmoni i kroppen och all vetskap som jag fick med mig hem var helt otrolig....vilken kväll !!💞Jag vill verkligen fortsätta inom detta och lära mig mer, så det får jag börja söka vidare om vart man får hjälp.

Promenerar varje morgon och det har jag även gjort i helgen i vårt vackra väder 🌞🍁🍂Det börjar bli så fint och mycket färger i träden.
 Morgonen vid 7.30 tiden är så härligt och lugnt ute.
 Sen i helgen kom våra fina vänner som bor 8 mil från oss kom på besök. Det var så trevligt att få göra stan, shoppa lite tillsammans och sen gå ut och äta och bara njuta i varandras sällskap😘Dom kör också husbil så vi har mycket att surra om när vi träffas 😆
Helgen har varit en superbra helg med våra goa vänner, intressant möte, hälsosamt i naturen och god mat😆. Nu hoppas vi verkligen att vi kan ses snart igen och kanske lite oftare i alla fall våra vänner och vi. 💞

14 kommentarer:

  1. Det föredraget, hade jag säkert gillat också, det låter mycket intressant.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt att du säger så. Detta var så häftigt så ord finns inte och det jag fick höra o hur det kändes i kroppen var ännu häftigare. Det var verkligen så intressant att ingen ville gå hem.😉

      Radera
  2. Visst är det härligt när man får lyssna på och vara med om något som känns riktat just till en själv.
    Vilken fin höst helg ni haft och med husbil vänner sinar sällan samtalsämnena.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är just det som var det bästa, vi alla som var där var intresserade av samma sak. Visst är det så att samtalsämnena o prat om resor aldrig tar slut med husbilsvänner❣️

      Radera
  3. Änglar finns - det är jag helt övertygad om! Det var säkert en otroligt intressant föreläsning. Att hänga med husbilsvänner - jag då kan man prata huuuur länge som helst :D
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då är vi 2 :-) Det var verkligen jätteintressant det har du rätt i . Så är det att när vi umgås med våra vänner som har husbil då slutar vi aldrig prata...vi skulle kunna prata i evigheter :-)) Kram

      Radera
  4. Det lät som en spännande föreläsning.
    Så roligt för dig!

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var verkligen spännande och verkligen nåt för mig. Kram tillbaka

      Radera
  5. Låter som en härlig föreläsning som verkar ha fångat sin publik.
    Nu har mina ägare umgåtts med husbilsvänner ett par helger, och vad mycket det finns att prata om så förstår att ni haft det trevligt.
    Kram till er

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo i vår lilla stad var det många med samma intresse som mej. Husbilsvänner är ju ett folk för sig ;-)) dom trivs vi också bra med. Samtalsämnena tar aldrig slut.:) Förstår att ni tycker likadant. Kram

      Radera
  6. Det låter intressant med Änglar. Prinsessan i Norge Märtha Louise har föreläsningar osv om Änglar, har jag för mig. Det får bli en tur dit med husbilarna.
    Kramizar från oss

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det var verkligen intressant och lite till :-) Jo det är sant att hon också har såna föreläsningar....japp vi tar husbilarna och åker dit :-)) Kramiz

      Radera
  7. Det låter härligt och intressant, kul när man känner att man får ut nåt av det. Visst är det fina färger ute nu blir ju mer o mer höst. I dag är det dåligt väder här men så är det ju ibland. Kram och Trevlig helg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det har du så rätt i..annars hade det nog inte varit lika givande.Nu är lite lite mer färger i naturen än när jag fotade...gult överallt här uppe i dom norra delarna i alla fall . Kram

      Radera