söndag 4 augusti 2024

Andra Varvet i Sikeå utanför Umeå

Nu har vi äntligen kunnat åka till:


Även detta ställe fick vi tipset av våra goda vänner Yvonne o Jakob. Dom hade hittat till detta ställe som ligger så utanför att man inte visste att det fanns ens 😂


Vi var inte ensamma där heller det var många som ville ha en utflykt när vädret var dåligt.


         

             


Jag blev lite snurrig när jag kom in för det var saker överallt. Trodde ändå att det skulle vara mera saker än vad det var men det var tillräckligt ändå 😄

 




  
Jag hittade detta tyget som var 3,10 långt och 1,60 brett för 50 kr så det blev min shopping. 
Hittade denna tygbit som var 3,10x1,60 för 50 kr så det blev mitt köp

1 kommentar:

  1. Om den här butiken, Andra Varvet, hörde vi från Yvonne och Jakob. Själva försöker vi numera att undvika dessa platser då vi inte har plats för en enda pryl till, däremot skulle vi behöva anordna en egen loppis eller rensa ut fler prylar på något annat sätt.

    SvaraRadera