lördag 1 januari 2011

Härliga helgen över



Nu är nyår över även för denna gången.


Jag är som sagt lite skrockfull
när det gäller just nyårsafton...
fråga mig inte varför, det bara är så.

Trivs bäst om jag bara får glömma
bort att det är nyårsafton.

Och det lyckades jag med i år.

Det blev en jättebra dag och kväll.
Gjorde saker som jag i vanliga fall
inte brukar göra nyårsafton:))

Nåja ett bra slut blev det på 2010.

Idag åkte jag och Kjell till
våra kompisar och fick oss en
gooomacka och the.

Våra söner kom också dit och
fick äta Ann-Britts hembakade bröd.
Dom kom från Vallsberget.

Tack för fikat det var jättegott.


Jag hade med mig en försenad julklapp
till "husfrun":), hade inte hunnit få
alla tillbehören med post innan jul.

Hon jag beställde ifrån
fick skicka 3 gånger innan mitt paket kom fram.
Det var konstigt...men ibland försvinner
paket från posten.

Men man brukar säga:-
Bättre sent än aldrig:)



Hon är som en liten ängel.
Därför gjorde jag smycket "änglavakt"
till henne med en liten hängande ängel också.

Så nu är hon dubbelt skyddad av änglar:))))

Jag trivs i hennes sällskap.
Hon är en riktigt god vän.

Så helgen slutade riktigt bra trots
mina skrockningar:))

Hoppas alla får ett bra 2011.

Kram




1 kommentar:

  1. Tusen tack ännu en gång! Ängel vet jag ju inte riktigt om jag är...Min smycke-leverantör Deciree´är så snäll! Kul att få rå om er en stund, och era gulliga grabbar!! Ha en bra söndags kväll

    SvaraRadera