söndag 30 januari 2011

Min gröna lampa



Då var det sköna söndag igen.
Ja ja, jag brukar inte gilla söndagar
egentligen, men idag var det en jättebra söndag:)

Då jag får mysa med min familj
då mår jag jättebra.

Min man tog sig en tur på
löparskidor i morse.
Han behöver bara gå över vägen
från vårt hus så kan han ställa
sig på skidorna i uppkörda spår.

Efter lunch blev det en promenad
ner till stan för lite inköp.

Och självklart en fika tog vi
hos mina kära föräldrar först:)

Min man hittade en liten söt
lampa på Clas Ohlson.


En liten söt lampa i plast...
perfekt för husbilen :))
Och som jag brukar säga...i grönt såklart:)

Helgen har varit ganska bra också.
Fredag kväll blev det film,
lördag kom våra kompisar Janja & Ibbe.

Imorgon Måndag blir det
luncha på stan för mej och Janja.
Och säkert lite shopping.
Jag hörde att hon var lite sugen på det:)

Det blir trevligt.

Ha nu en trevlig söndag.
Här blir det hemmagjord pizza idag:)

Kram

1 kommentar:

  1. Tack så mkt! Känns lite bättre än igår kväll men det är ändå jobbigt...

    Hoppas vi snart kan träffas efter alla sjukdomar :)

    Hälsa pappa och Gabriel! Kraaaam!

    SvaraRadera