måndag 3 januari 2011

Sönerna med morfars:)



Morgonen idag började med
att våra 2 söner gick ner
till stan för att umgås och
äta lunch med mormor o morfar.

Alla 4 hade visst haft en
supertrevlig dag tillsammans.
Så klart var det morfars
som bjöd på lunchen:))

Jag hade det väl mindre trevligt...
Jag fick återvända till
tandläkaren för att min
ny rotfyllda tand gormar lite.

Jag brukar verkligen inte
gruva mig när jag ska till tandläkaren,
men idag gjorde jag faktist det.

Jag känner mig så trygg
hos Ronny, vår familjs tandläkare:)
och visst gjorde jag det idag också...
men jag visste inte riktigt vad
han hade tänkt göra med min tand.

Han tog en ny röntgenbild
och såg att allt såg ok ut...
det han kunde se i allafall.

Nu får jag vänta i 3 veckor och
hoppas att gormet i tanden
går över, annars måste han
öppna upp min tand igen !

Det vill jag helst inte såklart,
men hjälp måste jag få om
det inte till slut ger sig.

Nu har hela denna dagen gått.
Våran yngsta son har skjutsat
sin storebror till bussen.
Han tänker jobba hemifrån (Umeå)
denna veckan och sedan åka vidare
till Uppsala, och sitt nya hem.

Han hann precis flytta till ett
nytt boende närmare
Akademiska sjukhuset innan
han tog tåget hem till Piteå
för jullov:))

Sitter och fixar med lite
pyssel nu...så det ska jag fortsätta med .

Ha en bra Måndag

Kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar