tisdag 4 januari 2011

Pagoni.se


Jag har visst hittat mej
en till "pyssel" sysselsättning:)

I sommar var vi på Noliamässan.
Där stod ett företag som hette
Pagoni. Dom sålde pärlor av
alla det slag.

Jag som formligen älskar smycken
och jag vill byta smycken till
olika kläder ibland, hittade
min nya sysselsättning....
för nu ialla fall:)

Idag fick jag min leverans av
Pagoni. Denna gången med mest
guld detaljer att fixa smycken med.


Jag hade en del silver så jag
ville prova lite guldigare:))

Smycket jag gjorde till min kompis A-B,
hade jag först tänkt göra ett hänge
med en "tag" där jag ville stansa in
"Väninna" på....men typiskt att det
inte fanns just då, så det blev ett
änglasmycke istället.

Nu ska jag sätta mig och knåpa ihop
lite av pärlorna och tillbehören
jag fick av Christoffer, Gabriel & Jonna
i julklapp. Vet inte riktigt vad det
ska bli. Få se om den riktiga
inspirationen infinner sig.

Men prova beställ från Pangoni.se
ni som gillar att fixa egna smycken
eller ge bort till nån vän.


Lycka till isåfall:)

Ha en bra kväll

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar