torsdag 20 januari 2011

Nya smycken...IGEN :)




Nu har värsta värken släppt.
Nog finns det kvar...men bättre.

Idag kan man andas igen, så då
börjar fixet igen med mina smycken.

Som jag sagt tidigare så har jag en del
julklapps pärlor att fixa från...

Så detta blev armbandet




Den stora turkos/bruna stenen/pärlan
var med i julklappspåsen.
Så...då ville jag göra nåt i turkos.
Jag gillar verkligen den färgen.

Sen blev det lite Tradera köp:)


Och då blev detta såklart....
som alltid....matchande örhängen:))

Dom små änglarna som hänger
var också med i julklappspåsen
som jag fick av sönerna + Jonna:)

"Made for an angel"
står det på baksidan av änglarna.

Har en massa saker kvar av detta ännu,
(julklapps påsen) att fixa från...snacka om terapi.

Sen är det så vansinnigt roligt att
göra eget som ingen annan har.

Kram till er

1 kommentar:

  1. Shit va du pysslar på med dom där grejerna! Jag tycker det borde vara slut på dom snart... eller? Lycka till med läsandet btw! Kram

    SvaraRadera