fredag 2 januari 2015

Födelsedag

Idag blev det ett 5-års kalas vi var på. Det var lite spännande ...eftersom vi beställt kläder till födelsedagsbarnet. Och storlekar som man inte vet passar när dom kommer. Jag hade mätt och kollat ordentligt innan jag beställde. Naturligtvis pratade jag med mamman i huset:) Hon har full koll:)

I paketet låg denna Teenage Mutant Ninja Turtles dress..som födelsedagsbarnet ville ta på sig direkt:) Och det var väl ett superbra betyg på presenten. Nu kunde jag andas ut;-). Dressen satt som en smäck på honom.
 Lillan hade fyllt år precis före jul. Jag var lite krasslig då...så jag missade helt att göra ett födelsedagskort till henne. Så nu fick även hon en present som jag gjort...En prinsess krona och en stav. Såklart gjorde jag allt i rosa till den söta 1:åringen. Kronan är justerbar. Så mamman i huset får nog sätta fast ett gummiband som fäste runt huvudet istället:)

En glad lite Prinsess tjej:-))

Mer av mina hemmagjorda saker finns på min andra blogg:)



3 kommentarer: