onsdag 28 januari 2015

Husvagn men ingen väg:)

Sitter ikväll o tittar på en massa bilder som jag har på min dator. Där hittade jag denna bilden...o tänkte...den här vill jag lägga ut här på min blogg. När min man o 2 söner var o fjällvandrade i höstas, hade dom fotat den här husvagnen. Jag undrade såklart hur dom fått dit en hel husvagn mitt i ödemarken?......
 Då fick jag till svar att den var dit fraktad med helikopter :-)) Troligtvis som arbets barack till en bro som det skulle jobbas med trodde dom. Hahaha . Mitt i ingenstans o utan vägar. Det var en fin bild eller hur ?

6 kommentarer:

  1. Ser ut att vara en Polar, en sådan hade vi för 15 år sedan.
    Det hade varit en syn det....en helikopter med en husvagn hängande inunder :)

    SvaraRadera
  2. Visst är det en fin och verkligen annorlunda bild!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Snyggt !! Saken va klar,det blev en Polar :-)

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  4. Skönt att du fick svar på din undran, man vill ju veta, håller med om att det såg underligt ut utan väg ;-)

    SvaraRadera
  5. Den var ju svensk och nästan ekologiskt odlad uppe i Norrland. Kram

    SvaraRadera
  6. Intressant! Fin bild också! Lite som en fjällstuga då, fast en vagn :)

    SvaraRadera