måndag 12 september 2016

Sonen flög hem// Gardasjön Italien för oss

Vi började vår resa med att söka upp flygplatsen i Venedig för att skicka hem sonen. Oj! så hemskt vilken flygplats!!

Dom höll på att bygga om så vi fick gå upp och ner och hit o dit kändes det som. Men till slut hittade vi till rätt ställe och in gick Gabriel...till sin gate. Däremot blev flyget 1 timme försenat. Men han hann med anslutningen från Stockholm till Umeå....Pust...vilken tur :)
 Vi hade hittar en parkeringsplats vi kom in på med husbilen...det var inte lätt. Dom tänker inte på att långa fordin vill parkera en stund också:) Men det gick bra här tyckte vi. Vi är glada att vi följde sonen in i hallen så vi såg att han kom fram dit han skulle.
 Vi fortsatte vidare mot Gardasjön här i Italien. Dit har vi velat åka så länge.
 Nu fick vi komma hit till slut :)...36 grader....hur varmt som helst. Det är så man inte riktigt förstår hur varmt det är :)) Då är det rätt skönt när det svalkar lite på kvällen.
 Vi tog cyklarna in till den lilla söta stan också för att titta hur det såg ut där.

På dagen var det inte så mycket folk o rörelse bland butikerna.
 Vi tittade lite och cyklade tillbaka till husbilen ...för att få se solnedgången vid husbilen:)

Gardasjön :)
 Det var mer rörelse inne i stan på kvällen. Matställen överallt...och folk överallt :)