söndag 15 december 2019

3:e advent och lite överraskning.

Idag är det den 3:e advent.
 Nu känns det verkligen som tiden rusar iväg 😆som tur är har vi allt klart förutom ett familjespel som kommer med posten i veckan och lite mat som ska handlas, sen kan familjen komma på Fredag. Vi har julen lite tidigare än den 24/12.
****
Idag har vi överraskat min mamma och Kjells svärmor😍Jag älskar överraskningar. Vi hade köpt en ny kaffebryggare som hon tittat på fler gånger där Kjell också drog ett dubbeluttag hemmavid åt henne....( tur Kjell är elektriker ) 😁
Nu kan hon använda uttagen utan att behöva dra ut för kaffekokaren.👏
 Sedan blev det såklart en kurs över hur den fungerade denna nya fina bryggare som hon blev så himla glad över. 😁👌
Det blev riktigt snyggt hemma hos henne.💞

Hoppas ni övriga har haft en lika bra 3:e advent som det vi har haft .

5 kommentarer:

  1. Smidigt att ha en hantverkare inom familjen, Kjelle fixar och trixar till er alla.
    Önskar en verkligt fin tredje advent till er från mig och mina ägare.
    Kram till er.

    SvaraRadera
  2. Visst är det roligt med överraskningar, snyggt och prydligt fick din mor det med en sådan kontakt till nya bryggaren.
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Så bra med duktiga hantverkare i familjen! Förstår att din mamma blev glad.
    Här ska vi också fira jul med mina barn lite i förtid, men det går hur bra som helst, huvudsaken är att vi träffas.
    Ha en bra vecka! Kram

    SvaraRadera
  4. Kjell är bra att ha, han. Det han inte kan är inte värt att kunna!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Som jag skrivit tidigare så har du en händig man.
    Vad mysigt med familjen hemma och att fira julafton lite tidigare gör väl inget.
    Hörde talas om ett par som älskade julen och firade julafton varje dag året om.
    Så skulle jag nog inte vilja ha det. "Fniss".
    Fortsätt njut av de dina!

    Kram

    SvaraRadera