söndag 20 oktober 2019

Är man sjuk så....

När jag som nu åkt på en förkylning med hosta så blir jag uppassad av kära maken💗
Satt i soffan och var nog förmodligen lite lätt ynklig i helgen 😪Då kom han in med en bricka med en stooor bakelse , kaffe och ett litet glas med punch,..han tänkte att jag dödar bacillerna då. Men wow så supergott det var med kaffet och bakelsen....mums👏😋
Eftersom jag haft körigt i halsen också så har jag fått använda min nya te-kanna som vi köpte förra helgen på Ikea när vi var där med delar av familjen. En liten och smidig kanna som jag kan ha bredvid mej och smutta på lite te när jag hängt i soffan😰

5 kommentarer:

  1. Fint att du blir ompysslad.
    Krya på dig!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Krya på dig! Här verkar vi äntligen jagat vår förkylning på flykten (men i morgon ska jag träffa barnbarn och då vet man aldrig vad man får med sig hem....)

    SvaraRadera
  3. Kjelle, vilken gentleman. Självklart ska du bli ompysslad om du inte känner sig bra. Hoppas du också fått tid att leka med dina nya teknikinköp.
    Kram till er.

    SvaraRadera
  4. Det är dig väl unt att äta bakelse. Dom där byxorna känner jag igen hahaha
    Krya på dig-kramizar

    SvaraRadera
  5. bland behövs lite extra uppassning!

    SvaraRadera