måndag 21 oktober 2019

Test av min nya Apple iphone 11 Pro...och lite oväntat besök

Har sytt mig en t-shirt och när jag fotade där den hängde på galgen så såg jag så fina skarpa färger det blev med min nya mobil😍Hade bara en liten taklampa på här.

 Sedan testade jag porträttfota på mig själv.

Man kunde välja svart eller vit bakgrund som jag testade här och det blev en knivskarp bild.
Eftersom jag inte har fotolampor för att ta porträttbilder så satt jag vid fönstret och fotade .
Jag är nöjd.
 Dessa 2 bilder med blomman har samma avstånd.
Här satt jag kvar på soffan och ändrade bara till porträtt och valde att fota i kontrastljus...wowfaktor kände jag att bilden fick en skarp bild och färger 😲riktigt häftigt faktiskt👍jag är supernöjd.

Igår kväll kom vår yngsta son och flickvän hem en stund...VA!! sa vi när dom plingade på dörren...idag!?en söndag !?😆💞Dom hade kört 22 mil för att hälsa på...WooW!! så chockade vi blev😂men sååå himla kul att dom överraskade oss och kom hem så vi fick träffa dom. 
Tusen tack fina ni 💗vi var rätt så glada o nöjda efteråt.

När dom sedan åkte hem stod jag på balkongen och skulle se hur min nya mobil(Iphone 11 p ro) funkade när det var kolsvart ute och jag skulle fota där dom gick, jag plockar upp mobilen för att se om det ens skulle gå att fota så ändrar den om till ljust läge så det gick att fota !! Vilken mobiltelefon och vilken kamera den har !👌

12 kommentarer:

  1. Visst är det otroligt vilka kameror det finns i mobilerna! Vi är också nöjda med våra nya Huawei. De tar också riktigt bra mörkerfoto.
    Kul med oväntat besök!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag är lite stum hur fin den är kameran i mobilen. Detta med mörkerfoto har jag verkligen saknat att kunna ta. Jo det värmer ännu i hjärtat att dom körde så långt för att hälsa på föräldrarna/svärföräldrarna.

      Radera
  2. Näää vad jag blir avis, vill också ha en sådan kamera, för det var väl inte "en till dig och en till mig" hahahaha Men som vi pratade om, det känns lite konstigt att ta kort med mobil när man tänker att det ska vara en riktig kamera för att fota fina bilder. Grattis till din nya leksak
    Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jo en till dej och en till mej absolut...bara att gå o handla ;-) Den här fotar lika bra tycker jag...frånsett långzoooom :-) Tack Kramiz

      Radera
  3. Grattis, säger som Yvonne att det är svårt att tro att den tar lika bra bilder som en systemkamera, men måste ju medge att den tar bra bilder. Det kanske också beror vem som håller iden.....Kul med finbesök!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla. Jo den tar verkligen bra bilder det lilla jag sett än så länge. Jo besöket värmde att dom åkte så långt för några timmar dom fina 2 . Hoppas ni har det bra också. Kram

      Radera
  4. Vilka fina bilder då. Visst är det konstigt att det kan bli så bra bilder med mobilen. Härligt med sånt besök. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men visst :-) Jo det kan man verkligen tycka. Jo det var verkligen överraskande av dom 2 fina. Kram till dej

      Radera
  5. Superfina foton, vilken underbar mobilkamera du har nu.
    Roligt att ni fick oväntat besök!

    Kram och ha en fin dag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst blev det ändå ganska bra för att vara en mobiltelefon jag fotat med. Jo det var verkligen oväntat att få långväga besök.:-) Kramen till dej

      Radera
  6. Oj va kul med en bra kamera i mobilen. Den är ju lätt att ha med. Då får vi se många härliga vinter bilder framöver!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Fina kort du tagit och vilken trevlig överraskning ni fick!!

    SvaraRadera