fredag 18 oktober 2019

Jo jag är teknikfreak!! och i himlen just nu

Efter lång väntan har jag nu fått mina nya tekniksaker som jag beställt 
och bränt en massa pengar i😬😱
 Vilken känsla det var att packa upp klockan 😍min nya applewatch.

 Har saknat smartklockan jag hade förut när jag hade en Sony mobil...nu har jag igen en...men en Applewatch😍Trodde inte att jag saknat den så mycket som jag gjorde känner jag nu 😄jag är kär💕

 Mina nya Apple airpods med trådlös laddning i lilla boxen😍Hur klarade jag mig utan dom förut 😍

Sen har jag även köpt en ny mobil också
(Bilden är lånad från nätet)
Det blev en Iphone11 Pro i silver och den är sååå snygg och med 3 kameror, jag som gillar att fota.
Jo jag vet jag är lite teknikfreak😂Jag är så himla nöjd över hela mitt paket och ibland behöver man få unna sig lite och det har jag gjort nu😄👍
Dom nya Iphone´s kan nu laddas på en liten trådlös laddarplatta/puck...så denna har vi köpt på Ikea där dom säljs jättebilligt för 49 kr så nu kan både jag och Kjell ladda våra mobiler enkelt även i husbilen där vi placerat denna.... bara lägga den på så laddar telefonerna....så smidigt.

8 kommentarer:

  1. Vilken härlig dag det var att få så mycket nya saker. Nu har du verkligen allt det senaste och modernaste för t ex promenader och fotografering.
    Då ser jag och ägarna framemot att fortsätta få se fina bilder på bloggen.
    Kram till er.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag är ju lite intresserad av dessa äppelsakerna:-) Ska bli kul att få komma ut och fota när jag blir frisk från min förkylning. Det bästa av allt detta är nog klockan, den är absolut en wow faktor, jag gillar den superskarpt verkligen !! :-) Kram

      Radera
  2. Den där mobilen har jag tittat på men jag håller mig till att titta, köper inte.
    Ska bli spännande att se foton du tar med den.

    Kram och ha en skön Lördag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min mobil var nära flera ggr att krascha så därför valde jag att köpa denna fina mobil som dessutom är så fin att fota med. Testat lite bara med den ännu så fota det kommer jag att göra när jag går ut speciellt. Kram

      Radera
  3. Hos oss har vi bara en prylnörd (så länge det inte gäller fotoprylar) och det är inte jag.
    Jag har fullt schå att lära mig hantera prylar och lära mig alla finesser. Dessutom VILL jag ha manualer till t ex en kamera som går att bläddra i och inte bara finns på datorn. Grrr..
    Lycka till med din nya telefon, ska bli kul att se foton från den. Jag såg på Moderskeppets hemsida att de jämfört porträtt tagna med den och en bra systemkamera, svårt att skilja kvalitén åt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är nog så att det finns en del nördar ute i världen:-) Den ska bli kul att fota med den det är säkert, jag som gillar att fota också. Porträttbilder blir enormt skarpa och fina det har jag redan sett.:) Jag har tidigare kört med en massa olika kameror stora som små, så det här ska bli kul att jämföra lite. Ha en fin söndag

      Radera
  4. Ibland är det riktigt kul med tekniska prylar, när de känns "rätt". (Andra gånger kan jag tycka att det är jobbigt, särskilt om det är mycket att lära sig ;)) Grattis till prylarna!!! :)

    SvaraRadera