tisdag 7 augusti 2012

Clean Air Optima

Under vår semesterresa i sommar så gick min luftrenare hela tiden....nästan. Jag har så känsliga öron för vissa ljud så jag stängde av den ibland. Tyckte inte att den lät ok från början ens när jag fick den hemlevererad från Holland....där vi beställt den. Till slut började den tjuta högre och högre. Lät nästan som den skulle börja brinna. Jag skrev ett brev till företaget där vi beställde den och förklarade på engelska mitt problem. Idag kom leveransen....en helt ny utan kostnad. Dessutom fick jag behålla den andra. Suveränt!! Nu har jag en helt fungerande luftrenare, som dessutom låter helt annars än den första jag fick. Sen har vi reserv filter vi kan använda av den gamla som ligger. Nu skickades denna luftrenare direkt från Tyskland istället. Och snabbt gick det:-) Det kan man väl ändå kalla service ända ut i fingerspetsarna...det tycker då jag ialla fall. Luften blir så fräsch och det luktar så gott.
Nu hoppas jag verkligen att denna håller bättre än den andra. Vi håller tummarna:)
Nu ska den monteras in i husbilen våran:-)

Kram// D

4 kommentarer:

  1. Va roligt med snabb service!

    Det är inte alltid så!!

    Kram från France!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det. Nej man är inte van att det går snabbt...o utan kostnad dessutom:) ha det bra i France

      Radera
  2. så bra att det gick att få en ny utan större bekymmer och att det dessutom gick snabbt! Inget man är van vid direkt....?!
    hållertummarna för att denna nu håller sig tyst o försynt :-)
    kram

    SvaraRadera
  3. Härligt med service, det blir man glad av. Hoppas den funkar perfekt. Kram

    SvaraRadera