onsdag 22 augusti 2012

Semesterkartan

Har suttit och ritat in vår husbils "rutt" vi hade i sommar. Började vår Europa resa fr Piteå och fortsatte hela vägen ner runt Paris och hem. Det är några mil att köra när vi bor där vi bor.
Våra husbilskompisar har varmt rekommenderat Alcase dalen också i Frankrike. Dom berättade för oss i helgen hur fint det är där. Nog tror jag att vi tar oss en tur dit också. Men när har vi inte bestämt.
Det kanske blir en Sverige runt semester nästa sommar först....vem vet. Men maken har tjatat så mycket om Göta Kanal:) Så vi får se vem som vinner kampen fram emot nästa sommar:-) :-) Det bästa är planeringen....ha ha

Nu ska jag skynda mig och ta en cykeltur och träna mina knän.

Ha det gott, och ha en bra Onsdag.
Kram// D

8 kommentarer:

  1. Jag håller med maken!

    Har ni inte " åkt " Göta Kanal så gör det!

    Det finns många möjligheter!

    Jag har skrivit en del om våra resor!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack Lennart. Då ska vi kika på det hos dej:) Kram

    SvaraRadera
  3. Planeringen är ju halva nöjet och nånting måste man ju pyssla med under långa mörka vinterkvällar. Det finns ju så enormt många platser man vill besöka och kommer jag att hinna med en bråkdel av min önskelista, får jag nog vara tacksam ;) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt rätt Anette: man måste ha lite glädjeämnen i livet. Planering är halva nöjet. Önskningar också för den delen;-) kram

      Radera
  4. Visst är det kul med planering men den har falerat i år, av olika själ. Så vi vet inte vart vi ska åkà, mer än att vi bestämt Sverige?!? Norr Söder??
    Kram

    SvaraRadera
  5. Joy; om ni provar Norr. Så blir det våran tur att erbjuda plats för er husbil:) om ni kommer mot vårat håll:) kram

    SvaraRadera
  6. Tack Dessan, det ska vi ha i tankarna.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag verkligen att ni tänker på:) skulle va jättekul. Kram

      Radera