söndag 22 september 2013

Härlig hösttur med Pärlan

För oss blev vår lilla utflykt med husbilen bra. Man behöver bara titta och njuta av alla färger i skolen. Det märks att det är höst nu. Träden skiftar från grönt till rött...hur vackert som helst...tycker jag:)

Vi parkerade precis vid vattnet med lilla pärlan.
I med strömmen...för det finns ström här
Sedan var det bara att njuuuuta:-))

Härlig helg trots regnet:-))

Vill också säga att jag nog kommer att tappa min domän Vardagsglitter.com. Varför är det såna problem med Google. Man kan inte kontakta dom heller för att få hjälp!! Så för min del blir det Vardags-glitter.blogspot.com annars om allt försvinner ni i Oktober. Trist!! Om ni inte hittar mig...gå in på min gamla adress då...Vardags-glitter.blogspot.com 

Vi ses. Kram// D

5 kommentarer:

  1. Vilka härliga höstfärger du fångat. Njut av resan och livet. Kram
    Ps. Vi kommer att leta reda på dig, inte försvinner du så lätt. Kram.

    SvaraRadera
  2. Gillar hösten och färgerna. Än har vi sol och varmt, retas bara lite hihihi
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Fantastisk helg! Och såna vackra bilder!
    Och du - jag hänger med till din nya blogg om du ändrar. Du blir inte av med mej så lätt ;) Kramar

    SvaraRadera
  4. Synd att det krånglar. Men härliga höstbilder! Jag gillar också hösten, men den är lite för kort. Och vintern alldeles för lång...

    Men, men... det är bara att gilla läget!
    Ha det bäst!

    SvaraRadera