söndag 29 september 2013

Niesmann på gården...o väninneträff i helgen

Ikväll fick jag besök av Dick och Monica. Dom har precis köpt sin nya husbil. Och då vill man ut och köra....helst hela tiden:) Dom kom förbi trots att Kjell inte var hemma:) kul var det i alla fall att få se deras fina husbil. Naturligtvis gick jag med raska steg in på husbils husesyn:)). Såklart vill man se och jämföra:) 
Vi bestämde att vi skulle ses när Kjell kommer hem. Så han också får se deras ny inköp.

I lördag har jag också träffat min andra söta väninna ...Karin. För en lunch på stan. Det var hur trevligt som helst...lite shopping på stan hann vi också med ...såklart:-)) Tusen tack kära vän.

Jag hann också in på Intersport. Dom har tryck upp t-shirt med mitt favoritlag...Dom hade den här annonsen i tidningen. Så självklart ville jag ha en sådan. Får nog hämta den i morgon. :-))
Härligt med en --Skellefteå AIK Hockey tröja med...Piteå Fans:-))

Alla dagar har varit fullt upp med allt och träffa vänner. I morgon kommer maken och sonen hem:)
Jag hoppas att Kjells axel är bättre nu:)) Jag vet att dom haft jättetrevligt tillsammans far o son.

Kram//D

6 kommentarer:

  1. Alltid kul att titta på nya bilar och dessutom se vilka personliga lösningar, som man grejar till. Ha dé gott! Elisabeth

    SvaraRadera
  2. Det var också en fin bobil!

    Hoppas maken är bra niu så ni kan njuta lite innan snön kommer:)!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Oj så mycket roligt du hunnit med.
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Husbilen ser ju jättefin ut!
    Kul med och ses över en fika :)
    Kram

    SvaraRadera
  5. En fin Niesman på gården är ju inte fel (fast jag nöjer mej med en Cartago hihi)
    Kul med väninneträff! Kram

    SvaraRadera
  6. Tittar in och önskar dig en härlig höstdag!

    SvaraRadera