tisdag 1 oktober 2013

Resenärerna är hemma nu:)

En vecka har nu gått sedan min man o yngsta son åkte iväg för lite sol, bad och värme. Dom har haft det skönt o njutit av värmen. Dom kom hem halv ett i natt....och då ville dom börja med presentutdelning !  Jag tyckte dom skulle kasta sig i säng, för dom skulle till jobbet idag...men icke. Dom ville ge presenter:)) Dom är så söta..
Detta är en frukt som är handgjord...borrat små hål o lagt i pärlor...
Jag gillade den skarpt...speciellt när den lyser:) Jättefin. Ganska stor också.
Lite äppel the och dessa glas till...jätte jättefina med silver kanten upptill..
Och denna fina handgjorda skål. Verkligen superfin var den också. Gabriel hade köpt en likadan till sig själv i oranga. Den var också jätte fin i dom färgerna. Dom gillar att ge paket till mig dessa söta 2:) Så detta var det jag fotade....just nu ialla fall:) Tusen tack vill jag säga för alla paket:) och tusen tack också till vår äldsta son Christoffer som åkte och hämtade hem pappa o lillebror på flygplatsen i Umeå:))

Nu är dom hemma och tillbaka till verkligheten. För mig har veckan gått bra. Fullt upp med olika saker och träffa en massa folk. Så nu är det tvätt som ska tas om hand :)

Ha en fin Tisdag

Kram// D

7 kommentarer:

  1. Fina presenter och bra gjort, att få dom stora hela, hela vägen hem. Du kom ihåg hur det gick för kvinnan och Julgranskulan!
    Kram o Välkomna hem Grabbar

    SvaraRadera
  2. Vilka fina presenter!
    Har dom varit i Turkiet?
    Kram

    SvaraRadera
  3. Jag älskar glas & porslin. Har sagt till min Birgitta, att vi måste köpa större vitrinskåp så jag kan köpa hem lite Orrefors. De har så mycket som är läckert. Visst är det roligt med glas. Kram

    SvaraRadera
  4. Varit i turklandet, kanske??
    Vi åker också dit igen... på torsdag... från Umeå!

    Kul med uppskattade presenter!

    SvaraRadera
  5. Visst är det skönt att de är hemma igen!
    Presenter hade också, Kul!

    Kram

    SvaraRadera
  6. Vilka fina saker du fick! Men bäst är väl ändå att ha dem hemma igen :) Kram

    SvaraRadera
  7. härligt att få hem både man o son och fina presenter, snällt att tänka på dig därhemma med :)
    kram

    SvaraRadera