torsdag 24 oktober 2013

Bullbak

Morgonen började med så trist väder..disigt och regn, vilket det ff är. Det har regnat hela dagen. Ett perfekt bakväder:) Har pratat med äldsta sonen C. Dom kommer hem på besök från lördag till söndag...på ett kalas dom ska på. Han tycker så mycket om hembakta bullar.....
.....så självklart var det bullar jag bakade idag igen då:) Nu ska sonen få sina kanelbullar och chokladbollar, som han gillar också, till fika när dom kommer hem. Det blir nog ett söndagsfika innan dom drar hemåt igen...dom 22 milen.
Både längder och småbullar:)
Kanelbullar bakad av kärlek:))

Kram// D

8 kommentarer:

  1. Jag säger bara MUMS
    Kramizar

    SvaraRadera
  2. Oj Oj Oj vilka bakverk!

    Tur att jag besöker en matmamma med hembakat!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Varje gång jag själv bakar kanelbullar så tänker jag på dig:) Kan det vara för att...du älskar kanelbullar, som sonen din, hör jag.
    Ha de gott o må gott!
    kramiz fr mig

    SvaraRadera
  4. Vår måg sa i sitt tacktal på sitt bröllop... "När Torebrings inte har något att göra, då fikar de". Visst är det gott att fika och med nybakade bullar. Kram.

    SvaraRadera
  5. Joy: det kan man säga:) kram

    Lennart: visst är det gott m hembakat:)

    Kerstin: vad söt du är som tänker på mej när du bakar:) jo jag gillar verkligen kanelbullar:) Chrstoffer oxå:) kram fr mej.

    SvaraRadera
  6. Matts: haha. Du e rolig du. Visst är det gott att fika. Jag gillar det oxå. Nybakat o hemgjort är godast. Kram

    SvaraRadera
  7. Hoppas du gillar dom:-) dom är ju till dej:-) Kram son

    SvaraRadera