torsdag 31 oktober 2013

På tur till Arvidsjaur

Vi åkte hemifrån på eftermiddagen idag. Jag satt klar med kameran i knät...om nåt skulle hända efter vägen. Och vad händer....renar mitt på vägen...och jag skulle fota dom...men icke det!! Kunde man fota suddigare och mer oskarpa bilder än nu...nej det går nog inte. Så...det är inte fel på era ögon:-) utan det skakade till precis när vi körde förbi renarna...och bilderna blev skitdåliga!! som ni ser.
När vi fortsatte såg vi inte tillstymmelse till nåt att fota....typiskt:-))
Nu har vi ialla fall kommit fram till Arvidsjaur...vårt andra hem:-)) till Camp Gielas:-)
Vi har städat bort middagen, så nu blir det myyys:-)) i vår lilla pärla.
(Jag hade inte så bra bilder ikväll, bara suddbilder..vet inte vem det är fel på...mej eller kameran? :-))

Ha en trevlig kväll
Kram// D


4 kommentarer:

  1. Men man ser iallafall att det ÄR renar där på vägen! Fint och lite exotiskt, minsann.

    Ser ut som om ni har det riktigt mysigt! Så... ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. För en 20 år sedan så åkte vi hyrbil från Kallax till Haparanda!
    Jag satt bredvid chauffören och skulle varna!
    Ren ropade jag!
    Var då sa han som körde?
    Vägren sa jag.
    Det var ingen som tyckte det var roligt mer än jag.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Visst är det väl skönt att få vara naturlig, allt blir inte 100 % bra, skönt att du visar det och talar om det. Kram och se upp för alla djur i buskarna.

    SvaraRadera
  4. Inget större fel på bilderna tycker jag. Mina bilder kan åxå se ut så där ibland :)
    Känns lite "exotiskt" med renar på vägen ;)
    Kram

    SvaraRadera