fredag 25 oktober 2013

Wellpur memory kudde

Har länge velat köpa en wellpur kudde, en kudde som formar sig efter nacken. Blev ännu mera sugen när jag läste: Annas blogg. Hon hade köpt sin nack kudde av samma märke o var supernöjd:)
Jag har nu testat en "vanlig" kudde av den här memoryskum. Testade den lite i natt. Jag måste vänja min nacke med en ny kudde...så det blir en stund, byta kudde och prova igen. Ingen lek med ny kudde. Min nacke gillar inte det. Men jag hoppas på den här kudden. Bara den blir lite mjukare m tiden:-))

Ha en fin helg.

Kram// D

6 kommentarer:

  1. Ja kuddar är verkligen viktiga.
    Jag har oxå besvärligt i nacken så det där med att byta kudde är svårt.
    Ha en fin helg!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag har en Tempur kudde, men den ligger numera på hyllan i klädkammaren. Jag gillar den inte. Jag köpte däremot en underbart mjuk, skön kudde av min Chiropraktor som är indelad i fack för att ge stöd åt nacken. Den tillverkas i Finland och jag har mejlat till dem för att få köpa en till bobilen också. Men de svarar inte på mina mejl. Jag tror inte den säljs i Sverige längre. Jag hoppas det går bra för dig. Kram.

    SvaraRadera
  3. Att byta kudde är inte helt enkelt. Själv har jag tempurkudde sedan 17 år tillbaka och sover inte en natt utan den. Aldrig nånsin.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Även jag har en tempur....skulle inte kunna sova utan den tror jag.
    Kram

    SvaraRadera