torsdag 3 oktober 2013

Tjejkväll på stan

Ikväll var jag och min väninna på "tjejkväll" på stan. Det blev en del shopping för kära väninnan. Det var mycket folk. Och en del uppträdanden...som här i gallerian. Man fick välja kläder och musik.... Ja vad man önskade....så dansade 2 tjejer till det :). Dom hade en del intresserade ungdomar som tittade.
Många tjejer på stan, hade olika stilar...likt vår nya artist Yohio:) Det märks att dom är många som tagit efter honom med den Japanska looken.
Dom är modiga som vågar gå ut så här på stan...Tufft gjort:-) Jag gillar sånt. 
Jag och Janja hade det riktigt mysigt på stan. Hon åt kladdkaka med vaniljvisp....
....jag åt en krämbulle...som inte såg så god ut på bilden:-)...men den var himmelskt god...om ni frågar en som är bulltokig överhuvudtaget:-)) Det blev en trevlig tjejkväll på stan med min goda väninna:))

Kram// D

4 kommentarer:

  1. Mysigt med en sådan kväll. Och i morgon 4 okt är det Kanelbullens dag, du bakar väl då? hihihi
    Kramiz

    SvaraRadera
  2. Mysigt när dom ordnar tjejkvällar med bra erbjudanden :)
    Din bulle var säkert super!
    Kramis

    SvaraRadera
  3. Trevligt hade ni ser man!
    Gott också!
    Trevlig helg o
    Kram

    SvaraRadera
  4. Utan frun, sa en dum kar, hälften så dyrt och dubbelt så roligt. Jag tror inte det stämmer, men ni verkade ha roligt. Kram

    SvaraRadera