torsdag 17 oktober 2013

Nu börjar det bli vitt

I morse började det snöa...mer och mer. Neeejj!! jag vill inte än. Förhoppningsvis kommer detta vita att försvinna. Det känns alldeles för tidigt. Jag vill kunna cykla länge än..eftersom jag inte cyklar vintertid.
Det snöar ff. Och det blir  bara vitare och vitare. Vi var till sjukhuset i Umeå i går hela dagen. Det är 21 mil enkel väg. Det var så soligt och fint och bra väglag...tur att det inte var i dag vi skulle köra så långt.
5 cm har det kommit i nuläget....
Just nu i skrivandes stund snöar det "lapp handskar". Vi får väl se hur detta slutar. Kanske med snöskottning:-) haha. Ha en fin dag.

Kram// D

7 kommentarer:

  1. Mmm lika...
    Jag hoppas oxå att det försvinner.
    Vill fortsätta cykla och nej jag cyklar inte heller på vintern.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hoppsan så vitt det har blivit under dagen! Dags att göra snögubbar hihihi Ingen snö i sikte här, vad vi kan se just nu.
    Kram och sätt på dig dubbar på stövlarna.

    SvaraRadera
  3. Usch och fy! Känns alltid lika tungt när vintern drar in. Värmande kram till dej :)

    SvaraRadera
  4. Men stackars vänner, inte redan, kom och dra er söder över. Kram-snö

    SvaraRadera
  5. Oj, vilken skillnad från vädret här i Stockholm! Här känns det som att snön fortfarande är en bit bort...

    SvaraRadera
  6. Det känns verkligen alldeles för tidigt! Kram ELisabeth

    SvaraRadera