söndag 13 oktober 2013

Olika camping varianter

I helgen har jag verkligen haft rejäl abstinens när vi inte varit ute med husbilen. Vi har haft trevligt ändå. Vi har blivit bjudna på middag igår hos mina föräldrar. Tusen millioners tack för det:) och idag ska vi bjuda på middag. Kjells bror o dotter, och vår yngsta son, kommer hit och ska äta middag med oss:) Helgen har bestått av vintring ute...lite ialla fall:) Kjell plockade in vår potatis. En del var ff kvar i landet. Men dom hann växa till sej perfekt stora:) Kroppen är inte riktigt med mej i helgen dock. Värk eländet vill inte ge med sig riktigt. Men det är så det är när hösten kommer...det sliter o drar i en öm kropp.

Eftersom jag hade lite camping abstinens så hittade jag en massa fina ekipage på nätet:)) som jag vill dela med mig av. Bilderna är lånade såklart.





Det finns en del olika varianter...målade helt fantastiskt också är alla.

Hos oss håller pitepalt verkstan på för fullt:))

Ha en fin Söndag
Kram//D

7 kommentarer:

  1. Roliga ekipage som sprider glädje! :)

    SvaraRadera
  2. Ha ha vilka fina, gillar de lilla huset!
    Själv har jag legat sen i fredags men nu är jag uppe på benen, inte kul och bli liggande.
    Ha en fortsatt bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Huset med skorsten var verkligen häftigt!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Verkligen roliga haha
    Åh Palt mums, lyckliga dom som får det till middag!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Bättre brödlös än rådlös, sa alltid min mamma. Kram & Krya på dig

    SvaraRadera
  6. Vika häftiga ekipage. Hoppas din värk ger sej igen. Kram

    SvaraRadera
  7. Freedomtravel: Visst var dom rätt fina:-)

    Anna: Jag blev glad av dessa..gillade dom skarpt:)Vad roligt att du är på benen. Inget vidare att va krasslig.Kram

    Lennart: Den del har livlig fantasi eller hur? Kram

    Joy: Visst var dom, man drar på smilbanden:) Ha ha Palten blev god o gästerna var glada o mätta när dom gick hem. Hade ni vart här hade ni självklart också fått äta palt igen:) Kram

    Matts: Hon hade så rätt din kära mor:) Tack snälla. Allt känns lite bättre ikväll. Kram

    Anette: Visst var dom rätt häftiga:) Jo värken har gett med sig lite ikväll. Det har blåst så in i vassen här idag..det brukar kännas bra i kroppen. Ha det bra o Kram


    SvaraRadera