torsdag 5 februari 2015

Disel värmare installeras i husbilen.

I går på eftermiddagen åkte vi till vårt husbils garage och hämtade ut "Lilla Pärlan". Vi hade som jag sagt förut..bestämt oss för att montera in disel värmare i husbilen. Vi har, som jag också sagt velat göra det länge...men nu bestämde vi oss för att äntligen göra slag i saken. :)
Jag körde våran person bil bakom ..och fram till firman som ska få den äran, att sätta in disel värmaren.:) Ska bli så spännande. Blir perfekt för oss som vill campa vintertid...också:)
För i morgon bitti startar vår tur mot Jokkmokk, där vi ska tillbringa helgen. Så nu sitter vi startklara o väntar att dom ska ringa o säga att bilen är klar för hämtning. Sen blir det till att packa husbilen, jag ska hinna med kören ikväll och kära svågern kommer o sover över. Kjells bror ska flytta söderut i morgon bitti, så det blir en sista kväll tillsammans för bröderna/oss till vi ses i maj igen:)...där han bor då:) Vi är så glada för hans skull. 


Sen har jag hunnit med lite tröj tryck..som finns på min andra blogg:)) Haha

9 kommentarer:

Millans Värld sa...

Läckert tröjtryck.
Så bra med dieselvärmare, måste passa er perfekt!
Ha en fin dag och trevlig helg!
Kram

V-backen sa...

Det är bra att ha en dieselvärmare som komplement, vi använder den mest för att undvika kallstarter av motorn samtidigt som den värmer luften i bodelen när motorn har blivit varm.

JoY sa...

En sådan värmare har Jakob också funderingar på.
Kramiz

JoY sa...

En sådan värmare har Jakob också funderingar på.
Kramiz

Rolle o Carina sa...

Kan behövas ni som campar vintertid!

Ha det så gott i Jokkmokk :-)

Kram

Lena bloggar sa...

Lycka till med dieselvärmaren! Ugglemotivet är himla vacker på tröjan :-)

Kors och Tvärs sa...

Ska bli spännande att höra vad ni tycker om diselvärmaren, när ni testat den ett tag
Hälsa så gott till Jokkmokk och Matts o Birgitta!
Kramar till er

Matts Torebring sa...

Ni kommer att bli så stormförtjusta i er nya dieselvärmare. Jag har skottat upp er plats som var lite dåligt snöröjd. Nu väntar vi bara på er. Kram & Välkomna till Jokkmokk

Husbilen-Ellen sa...

Blir spännande att följa hur det är i Jokkmokk och om ni får skönare värme! Elisabeth

Skicka en kommentar