torsdag 19 februari 2015

Leverans fr Torebrings:)

När vi var i Jokkmokk med bloggvännerna, Matts o Birgitta: http://mattstorebring.se/. Bjöd dom oss på kaffe flera gånger i sin husbil. Birgitta serverade kaffet i  presskannan jag blev så förtjust i ....
 ...en sån vill jag också ha..sa jag:-)) Skitsnygg tycker jag den är. Så när vi kom hem beställde jag en av Matts. Snabb leverans...och nu har vi också en superfin kanna att servera kaffe i hus bilen, speciellt när vi är fler:)
 När nu Kjell packat upp Zoega kannan, test gjorde vi ett kok med den, och det blev riktigt gott :)...även här hemmavid.
 Bistro kaffet skickade vännerna med i paketet..tur det..annars hade vi nog använt fel sort :-))

Tusen tack kära vänner för hjälpen med beställningen:)


6 kommentarer:

Lennart sa...

Presskaffe är smakrikt!

Kram

Rolle o Carina sa...

Bra med såna riktiga Bobilsvänner!

Ha det gott/Kram

Millans Värld sa...

Nytt för mig, känner jag inte till.
Då får ni dricka riktigt gott kaffe i husbilen, härligt!
Ha en toppendag!
Kram

Matts Torebring sa...

Tack själva vänner, vi kommer in till er och dricker kaffe och provsmakar, er favorit nästa gång vi möts. Hoppas inte det dröjer till nästa marknad i Jokkmokk. Kramar hela Team Torebrings

JoY sa...

Vilken fin blank kanna, det kanske man skulle ha en är det "en till dig och en till ...." hahahaha
Kramiz

Husbilen-Ellen sa...

En fin kanna och gott kaffe - toppen! Elisabeth

Skicka en kommentar