onsdag 19 april 2023

Grattis på födelsedagen och tack för att ni ville åka med oss

Eftersom jag börjat om och blogga så har jag skrivit det som hände i sommar 2022.
Men idag den 19 april när jag lägger in detta så fyller får äldsta son till vänster på bild år idag.
Många grattiskramar idag älskade son på födelsedagen🎂🥳
Nu är det dags att åka hem...ja i somras var det det, och lämna Gotland och tänk vad 1 v går fort.
Här står kära maken och tittar ut över Gotland och det fina han fick uppleva som födelsedagspresent.💖
Tror att barnen tyckte att det var rätt mysigt att få sitta och slappa och se på film på väg över tillbaka med färjan.
Dom ser lite smånöjda ut föräldrarna också.
Borta bra men hemma bäst 😄
Denna minsting var så glad och nöjd också 
När vi sen kom tillbaka kom nästa överraskning till yngsta sonen. Storebror hade fixat en hemlis till bror som födelsedagspresent för jämna år som han fyllt .
Vet att han tyckte att det var superkul att få köra en stor och fin bil.
Tack älskade söner att ni finns för varandra och för oss 💗💗

4 kommentarer:

  1. Så skoj att du fått tillbaka lusten till att skriva. Då blir det nya inlägg om årets husvagnsresor,
    Vad härligt att du har en son att fira idag, min mellandotter fyller också år idag även om vi inte kommer att ses idag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo jag gör ett nytt försök :) Vi får väl se hur det går med tiden. Just nu har jag haft en del att skriva om från Gotland. Så vi har Aprilbarn båda två ? Kul :) Vi firade honom i söndags när alla är lediga o kan komma. Ha det så kul med firandet ikväll. Ha det gott

      Radera
  2. Grattis Kram till äldsta sonen på hans födelsedag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack fina ni. Hälsningen är framförd på födelsedagen.

      Radera