onsdag 26 april 2023

Jävre fyr och ställplats


När vi nu rullar vidare åker vi inte så jättelångt utan vi hamnar utanför Piteå och på denna ställplats/camping som vi brukar stanna till vid i Jävre.

Vi parkerade vagnen och bara njöt av lugnet här också.
Det blev en enkel tacos som vi åt och inga märkvärdigheter :)) men väldigt mysigt.
Innan kvällen hade det rullat in en del ekipage, så vi gick ut och tittade och fotade lite i mörkret.
Fyren är den jag alltid vill fota för jag tycker att den är så fin 
När det är morgon och jag är jättepigg och stiger upp runt 06.00 då är inte kära maken så sugen att stiga upp med mig så han får sova kvar . Jag drar för en plisserad dörr så kan han fortsätta sova ;-)
Men nu är även han uppe och vi drar till nästa ställe :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar