torsdag 25 oktober 2012

Ett foto i timmen ...nästan:-)

En helt vanlig torsdag. Jag vaknar innan klockan ringt. Ofta är jag uppe före min familj:-)
Ville testa att fota vad jag gör under en dag...åtminstone liiite av det.  

Fler hittar du här: Efit

Kaffebryggaren klar

Frukost dags med lite fil till flingorna

Läser dagstidningen i vår I-pad

Bäddat våran säng

Dammsugning av huset

På med promanadskorna

Cykeltur till stan

Lite ögonfröjd på Rusta

Cykelkorgen full med matvaror från affären

En vilostund...ser min favorit serie. Ett inspelat avsnitt

En kaffekopp o hembakad bulla på em

Lite pyntnings pyssel. Fruktfatet hamnade på väggen.

Potatisen på gång

Middagsdukning

Middagen avklarad och diskmaskinen gör sitt jobb

Vi tar bilen....Nej!! inte tåget nu igen....

Vi åker och hälsar på....

Tanka måste man också göra

Ett telefon samtal till äldsta sonen

In med allt på bloggen.
Nu tar jag kväll. Hoppas ni haft en bra dag. Det har jag haft. Och en pyttedel av min dag har ni också fått vara med om. Men nu ska jag umgås med man o son:)

Ha en bra kväll.

Kram// D

4 kommentarer:

  1. Om jag skulle fota min dag så finge det nog bli en bild var tredje timme!
    Annars skulle allt för många bilder va lika! Tihi:)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Kul ide att fota en dag.
    Kramiz

    SvaraRadera
  3. Nu har du chansen hänga på i morgon med :)

    Kul med husbil!
    Har lånat föräldrarnas lite under nått år men tänkt ska säljas och blev väl mer tänkt så nu när pappa dog i augusti.

    SvaraRadera