söndag 28 oktober 2012

Fototriss, Jag gillar...

Idag är dagens Fototriss tema..."Vad jag gillar". Jag kan väl säga att för min del är det att få gå ute med min kamera och fota...nästan allt:-) Jag gillar speciellt att få in solens strålar. Då vill jag även använda min stjärnlins:) Det blir så fin effekt på solen då.  Att få fota vid vatten är fascinerande tycker jag. Här är mitt bidrag för idag. Ha det gott
Detta är bilder jag fotat under helgen på vår husbilstripp.

Fler bidrag hittar du här/fototriss


Sen kan man väl även vara med i utlottningen på coolstuff. Lagom till Farsdag

Kram// D

22 kommentarer:

  1. Det t.o.m. SYNS att det är kallt! Kallt och vackert!

    SvaraRadera
  2. Vackra bilder med solstrålar och vatten! De är alla fina men jag gillar nog mittenbilden mest ändå. Det ser lite mystiskt ut.

    SvaraRadera
  3. Åhh vilka vackra och fina bilder!
    Underbar triss!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  4. Åh så vackert med solens som lyser så fint!

    SvaraRadera
  5. Åh, en sådan stjärnlins vill jag också ha. Så fina bilder :).

    SvaraRadera
  6. Jag gillar din fina triss! :-)

    SvaraRadera
  7. Så vackert det var på er runda.

    SvaraRadera
  8. Då gillar vi samma sak då. :) Kanonfina bilder!

    SvaraRadera
  9. Hur snyggt som helst! Det där med stjärnlins låter intressant! Jag gillar att ha solen med i mina foton!
    Tack för din vänliga kommentar hos mig! :-)

    SvaraRadera
  10. Härligt stämningsfull triss - så fint! :)

    SvaraRadera
  11. Nydelig og linsen ga et ekstra piff til bildene.
    Ha en god kveld.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/10/28/jag-gillar-var-oppgaven/

    SvaraRadera
  12. Härliga Bilder - så fint det blev med strålarna! Kram

    SvaraRadera
  13. Fina bilder, solen är väldigt välkommen nu!!

    SvaraRadera
  14. jättefina bilder, speciellt den i mitten gillade jag! :-)
    kram

    SvaraRadera
  15. Soluppgång, Sol och Solnedgång!
    Alla är faschinerande!

    Kram

    SvaraRadera
  16. Jättefin triss, svårt att välja en favorit! Ser att jag måste ha en sån lins jag också. Tack för tipset!

    SvaraRadera
  17. Gillar dina glittrande solar. Fina bilder!

    SvaraRadera
  18. Vacker triss som jag gillar skarpt! :-)

    SvaraRadera
  19. Så mycket stämning i dina bilder. Bland de bästa jag hunnit titta på bland alla bidrag :)
    Tack för din kommentar hos mig!

    SvaraRadera
  20. Mycket vackra bilder :) Solen som går in så precis är galant! Jag använder själv en stjärnlins i en av bilderna ;)

    SvaraRadera
  21. Härliga glittrande foton i din triss....fina alla tre :)

    och tack för att du tittade in hos mig :):)

    SvaraRadera