tisdag 1 april 2014

Arbetet fortsätter på min blogg



Godmorgon på er alla. Mina bloggvänner, andra bloggare och alla övriga:) Vill verkligen bara lägga in en blänkare igen.....Jag håller på med en massa omläggningar på min blogg. Jag flyttar allt eftersom....i sakta mak...allt från vårt :Resglitter, hit till min ordinarie blogg. Jag vill ha allt samlat på samma blogg...allt som har med husbilen o resorna att göra. Jag trivdes inte med resbloggen. Det var snålt om storleken på bilderna, kunde inte lägga in så många bilder...gick inte att klicka på bilderna för att få dom större..den kändes seg helt enkelt. Så här kommer det att komma in resor,ställplatser o annat eftersom. Hoppas ni har överseende med detta:-))

6 kommentarer:

  1. Tittar in och önskar dig en fin dag!
    Här har det snöat i natt så nu är det vitt ute igen, suck!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Lycka till!

    Tekniken och jag är inte alltid överens!

    Kram

    SvaraRadera
  3. Det blir nog bra till slut,Rom byggdes inte på en dag !!

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  4. Pyssla på du, det blir säkert bra till slut hihi
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Så klart vi har överseende med det. Det kommer att bli jättebra när du är klar med detta pyssel :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Tack snälla, för er förståelse... Är man envis så är man..till slut blir det bra:-)) Kram

    SvaraRadera