torsdag 3 april 2014

Gabriel New Zeeland 2012 // Christoffer Snowboard resa i Alperna o Japan



Har hittat igen Gabriels film sedan han var i Australien och Nya Zeeland. Och jag vill spara den..så jag lägger ut den på bloggen. Då vet jag vart den finns när jag vill titta:-) Gabriels äventyr med Bungyhopp, Forsränning, Fallhärmshopp...dessa ungdomar.:-)) (Gabriels bungyhopp har jag inte här. Men den finns under fliken "våra söners resor" :-)...om du vågar titta:)


Sen har vi Christoffer som gillar att åka Snowboard. Han o Jonna åker gärna till Alperna och Japan för att utöva det dom brinner så mycker för...snowboardåkning.
Klicka på länken nedan så ser ni deras film också...om ni vill.

Vi har söner som gillar att åka på resor. Och det är roligt tycker vi. Frånsett att jag längtar så in i bomben efter dom när dom är iväg:)




5 kommentarer:

  1. Roligt att se!
    De skall du va rädd om!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Klart jag måste se fast jag knappt vågade:)
    kram / Ken

    SvaraRadera
  3. Lennart: Det är roligt att ha kvar o titta när jag vill. Jo, det är jag verkligen:-) Kram

    Kerstin: Haha..det är hemskt att se...skulle aldrig vågat hoppa själv. skulle nog undersökt 1000 ggr först att allt satt fast:) Modigt gjort:-) Kram

    SvaraRadera
  4. Vilka filmer! Jättehäftig skidåkning, satt och svängde med på stolen hahaha
    Bra sammansatt med musiken.
    Tur att inte mamma visst vad ni gjorde killar!
    Kramiz

    SvaraRadera
  5. Joy: Visst är det härligt när dom satt musik till:))...som du när du gör dina filmer:-) Visst är det tur att man inte alltid vet vad dom gör...oj oj.-) Kram

    SvaraRadera