måndag 28 april 2014

Tuff upp pallning under stödbenen

På väg till Konsum där vi bor...går vi alltid förbi denna husvagn. Vi tittar varje gång på hur dom parkerat sin husvagn och hur dom fixat bräder under stödbenen...:)
Titta på den lååånga upp pallningen till höger;)
 Jag skulle aldrig låta Kjell parkera på detta sätt. Sen vet jag att han aldrig skulle ens tänka tanken att palla upp på detta sätt. Man väntar bara att allt ska rasa. Kunde inte låta bli att fota i morse när jag gick o handlade. En del är iskalla o parkerar hur som helst:-)) Skulle ni parkera så här? :)



7 kommentarer:

  1. Ser lite rangligt ut!
    Skulle inte sova lugnt med den uppställningen!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Aldrig i livet, skulle inte ens kliva in i den!
    Samma här, Jakob skulle aldrig heller komma på tanken att göra så.
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det ser ju minst sagt lite vågat ut får man säga! ;)

    SvaraRadera
  4. Ser mer ut som att man tager vad man haver !!
    Nu har ju vi inga stödben och det behövs inte heller!
    Men när man hade husvagn så hade vi bättre grejer!

    Ha det gott/Kram

    SvaraRadera
  5. Finns det körkort att köpa på nätet eller finns det sunt förnuft att köpa på burk? En del behöver både och, samt lära mera. Kram & Må gott

    SvaraRadera
  6. Nej in i den husvagnen skulle jag aldrig sätta min fot. Huvaligen om den rasar ner!

    SvaraRadera
  7. Tittar in och önskar dig en fin Valborgsmässoafton!
    Kram

    SvaraRadera