tisdag 8 april 2014

Kjells nya + min nya kör.

Maken har nu äntligen fått sin nya el-cykel. Han köpte en likadan som min...en mjukstartande, tystgående elcykel. En Marvil e-motion 7vxl.. Den är supersnygg med 2 färger, svart/röd.
*************


I går kväll var det dags för mej att testa en ny kör. En kör som sjunger mera schlagers. Det var jätte trevligt. Många bekanta ansikten....och en jättestor kör..40 pers var vi säkert:-)) Jag blir så glad av att sjunga...sen är det bra för mina astmatiska lungor...att få träna lite grann. För träna lungorna det fick jag allt....oj oj  så trött jag var i rösten när jag kom hem, nästan hes. Här var det sångtempo vill jag lova:))
Här liten sångövning:-)) Jag som var där vet hur vansinnigt roligt vi hade:) Med mycket skratt.


3 kommentarer:

  1. Jättefin cykel!

    Vi funderar lite smått på elcykel! Vi har förberett genom att öka vikten till 5,5 ton på nya bobilen!

    Bra att det funkar i kören och att det är bra för dej!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Färgen på cykeln hade passat till våran Kabe. Vi väntar fortfarande på våra Giant Esperit Hybrid el-cyklar. Kram & Ha det gott

    SvaraRadera
  3. Fin cykel, nu kommer det gå ännu fortare hihi
    Vi fortsätter ett tag till utan el.
    Det verkar så härligt att kunna sjunga och vara tillsammans i en kör.
    Kramiz

    SvaraRadera