måndag 7 april 2014

Lite rostigt sen i somras

Tittade på en del bilder här om dagen...Galtströms bruk ...där finns dessa rostiga fina saker:-)) vid ställplatsen där vi parkerade "lilla pärlan" i somras. Ibland så fotar man allt man ser:) Varför fastnar man alltid för detta rostiga. Det är fint på nåt sätt ändå. Eller är det bara jag som tycker det?:-)

Dessutom mina favorit djur...en fågel satt sig bredvid. Hade mitt fasta objektiv..bara tanken att jag skulle byta..hade fågeln flugit sin kos:-)) Det är bara trevlig att gå lös med kameran, på en massa trams:)


5 kommentarer:

  1. Jag är lite rostig i halsen och hustrun jätteförkyld sedan en vecka. Hon har ont i halsen och har tappat matlusten.
    Jag har i en vecka känt som att jag är på väg men det har inte brutit ut.
    Men men det finns det som är värre!

    Ha en bra vecka!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag håller med, det är fint.
    Jag har i dag ingen kamera, önskar att jag hade en men mobilen fungerar den med.
    Det är roligt med foton och ögonblicksbilder.
    Ha en härlig dag!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Lennart: Jasså du? du är sjuk också. Ni hinner bara hem så blir ni sjuka. Vad trist. Håller med om att det kunnat vara nåt värre. Ha det gott ni med. Krya på er. Kram

    Millan: Visst är det så...att ögonblicksbilder är trevliga att titta på:) Kram

    SvaraRadera
  4. Får jag vara motvals denna gången? Nej det rostiga gillar inte jag. Jag har i stället flera burkar med "galvaniseringsfärg" (Silverfärg) som bryter ned rosten.
    Kram & Må gott

    SvaraRadera
  5. Matts: Jag håller faktiskt med dej:) Jag gillar inte heller rostiga saker hemmavid. Då tar jag hellre silverfärgat också:) Det rostiga dras jag åt när jag är ute o hittar rostiga o gamla saker att fota. Då tycker jag det är fint:-)) Kram

    SvaraRadera