torsdag 7 maj 2015

Söderhamn

Godmorgon Söderhamn :)
 Vi vaknade upp tidigt till en massa fågelskrik här vid ställplatsen.
 Fåglarna såg ut att ha värsta parnings lekarna på gång:-))
 Vi är jättenöjd att vi stannade just här:) Det ser ut att vara en superfin stad. Vi gillade den direkt när vi körde in här från E4:an:)
 Utsikt från köksfönstret....
Utsikt fram...

Ett fint ställe som vi varmt rekommenderar. Vi var först att stå här. Så vi betalade bara 120 kr med el, och tillgång till nybyggd servicebyggnad med toa och dusch...som vi använde i morse:))

Tack för denna gången vi kommer säkert tillbaka:)


Vi fick skynda oss på morgonen för jag började känna av björkpollen. Jag vill inte att det ska hinna sätta sig i lungorna så det blir så mycket astma...när vi är på resa. När vi kommer ännu mera söderut är det lugnt. Där har allt hunnit spricka ut....hoppas jag ;-))

7 kommentarer:

  1. Verkar som en fin ställplats!

    I Söderhamn har jag tillbringat ett antal nätter på stadshotellet, fanns ett anta bruk i närheten!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Perfekt med såna ställen vid stad o vatten!
    Nåt att lägga in i listan då :-)

    Ha det gott på er färd/Kram

    SvaraRadera
  3. Så bra att veta att det finns ställplats i Söderhamn, när vi i Juni kör norr ut.Då hoppas vi våren har kommit även till den Norra delen av Sverige.

    SvaraRadera
  4. Söderhamn är en liten mysig stad.
    Kram

    SvaraRadera
  5. Söderhamn är en mysig stad. Där har vi stannat många gånger på väg till Sundsvall. Hoppas du klarar dig från astma. Ha en fortsatt bra resa och så hoppas jag vi träffas i Norrköping. Elisabeth

    SvaraRadera
  6. Lennart: Den var fin den ställplatsen..vi var ensam och kunde använda toa o dusch hur mycket vi ville:) Kram

    Rolle: Jo dessa ställlen är guld att hitta. Det tycker vi också:) Kram

    Maggan: Jo absolut den finns. Man måste köra förbi macken och hämta ut nyckeln till toan och duschen. Välkomna norröver:) Kram

    Kors o tvärs: Jo det tyckte vi också. Dett den såg liten och mysig ut:) Kram

    Husbilen Ellen: Jo det var mysigt att vara där. Bra att kunna mellanlanda här:). Jo än så länge har jag klarat mig fr astman. Men vi körde nog ifrån grönskan:)) Vi kom till sommaren:). Jag hoppas också att vi träffas i Norrköping. Vi ses. Kram

    SvaraRadera
  7. När vi var där för några månader sedan var det blankis och snöstorm. Nu ser det mycket ljusare ut. Kram

    SvaraRadera