söndag 10 maj 2015

Vilken present vi fick:-))

Nu har vi lämnat vännerna i Stockholm och dragit vidare. Men innan vi drog vidare kom dom in hos oss och lämnade en fin present till oss båda. Dom hade nämligen hört mitt tjat om att jag ångrat att jag inte handlade denna när jag ändå var i Holland:-))....
Såhär ser man ut då...
(Yvonnes bild som jag lånat:) 
...när vi fick det jag så länge velat ha;-)) En liten söt Holländsk lampa till husbilen. Hur snäll kan man bli? Tuuusen tack igen kära ni. :-)
Medan jag och Yvonne surrade och skrattade vidare...
 ...Så drog Kjell strömmen till lilla söta lampan och Jakob gav Kjell lite list och så,...som vi inte hade med oss:) så vi kunde koppla in och titta på lampan:-)) Vi är sååå nöjda.
 En riktig karamell om ni frågar mej:-)) Och rätt färger..rosa och lila...Haha
Nu har vi hamnat i Trosa. Här regnar det ganska mycket just nu...men dom lovar bättre i morgon:)
Ha det fint:)

4 kommentarer:

  1. Ni är så hemlighetsfulla vänner, först nu, fick vi i "Sydnytt" se er nya fina husbil. Jag förstår inte att ni kunnat hemlighetshålla detta så länge. Vi fick även höra att ni var på väg söder över. Vi har också en ställplats, som står och väntar på er, om ni åker så långt söder över. Vi är hemma måndag och tisdag kväll, sedan drar vi också iväg. Hoppas ni hinner hälsa på oss. Kram & Ha det gott

    SvaraRadera
  2. Så snyggt! Den lampan pryder verkligen sin plats. Känner igen gardiner och möbeltyg :)
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vi kan ju inte ha två stycken i våran bil hihihi Den som spar han har heter det och nu hittade lampan en ägare och fin plats att sättas upp på.
    Kramiz

    SvaraRadera
  4. Men såå söt den lilla lampan är :-) Tulpanmönstret gillar jag verkligen :-)

    SvaraRadera