onsdag 31 maj 2023

Min lilla blomrabatt

Jag planterade tulpaner förra hösten och nu har dom kommit upp och blivit så jättefina, ännu finare än dom var i fjol faktiskt.🌷

                             
Det är som att det kommer mer och mer för varje år 





Sen har jag gurka som jag drivit upp och förvarar nu i växthuset. Äntligen ser jag vart gurkorna kommer och växa.


Gurkan växer hög och når snart taket i växthuset 

Gurkorna växer och blir större för varje dag.
Tomatplantan växer också ordentligt, få se om det blir tomater på den.

Älskar mitt liv

4 kommentarer:

  1. Så fina tulpaner och kul med ditt nya växthus. Just den här tiden på året kan jag sakna vårt lilla hus, men sen blir det husbilsresor och då överväger friheten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det känns riktigt kul med växthuset . Medan vi hade husbil hade vi inte så mycket plantering helle. Ha det gott

      Radera
  2. Så roligt för er att ni fått växthuset och vilka gurkor sedan, wow. Vackra tulpaner också Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är kul med gurkorna som växer för var dag. Nu väntar jag att dahliorna ska växa till sej. Kramizar

      Radera