måndag 1 maj 2023

Campingen mitt i stan

När vi lämnade våra vänner i Boden i hällregn som det var då, åkte vi till Piteå.
Vi parkerade vår vagn och satt oss ute och njöt en stund. Det var lite kyligt så jag i allafall var ganska välklädd (därför ingen bild ) 😂. 
Det fortsatte att regna på kvällen så vi fick mysa på inne i vagnen.
Sen blev det uppehåll och jag kunde gå och ta den obligatoriska bilden som jag brukar när jag är i hemmastaden.😂📸

 

Vi stannade över natten så jag kunde besöka mina föräldrars grav innan vi åkte hemåt mot Umeå.
Lite vemodigt är det dock att komma till Piteå när jag inte har mina föräldrar kvar i livet.
Jag saknar dom vareviga dag 💔



4 kommentarer:

  1. Så fint det ser ut vid vattnet! Vi har varit vid Pite havsbad, men ångrar nu att vi inte såg mer runt omkring! Det får bli vid något framtida tillfälle :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo det är fint där och när det är mitt i stan dessutom. Hör av er om ni kommer upp mot våra trakter så kanske vi ses.

      Radera
  2. Härliga bilder men det är skönt att det blivit lite varmare. Här i Västervik är det vår upp emot 18 grader mitt på dan. Ha det bra. Gittan.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jovisst är det härligt att det äntligen kommit värme här uppe i norr också. Kan tänka mig att ni också har det härligt. Ha det fint du också

      Radera