tisdag 16 maj 2023

Nu var det dags för husvagnsfix igen

Har hållit på ytterligare i vår nyinköpta Cabby husvagn, alltid är det nåt som jag vill göra om 😂
Denna gången har jag gjort om vid sängarna för jag tyckte den var utan charm 😉 Jag har sedan tidigare gjort om o sytt nya överkast....jag gillar verkligen inte blått så då fick det bli lite mjukare färg i beige istället.

Jag hade en bit tyg kvar när jag kortade av överkasten så då passade det bra till sänggaveln. Sedan tog jag sidogavlarna också, där blev det tyget som blev över sedan jag sydde gardinerna vid rundsoffan. Det gäller att återanvända allt 😁👌 Tyckte det blev riktigt bra. 
 Sedan fick jag hänga upp en blomma också vid min sängsida 😅

4 kommentarer:

  1. Det blev fint med beige hihihi och visst är det bra när man kan återanvänd det man redan har. Nu har jag också fixat till bilen och satt upp nya gardiner. Kramizar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur ? hihi. Det är kanon att få tömma lite i lagret som bara ligger annars. Spännande att få se bild på dom gardinerna ? ;-) Kramizar fina

      Radera
  2. Så mysigt du fixat i ”sovrummet”! Kul också att få användning för tyger som redan finns hemma. Snyggt jobbat!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla du. Jo det var smidigt att kunna återanvända och få en helhet i husvagnen:-) Tack tack

      Radera