tisdag 28 juni 2011

Bilder på campingen

Gick runt lite på Campingen. Tänkte visa er lite bilder på
hur det ser ut här i Ullared:) för er som inte varit här.
Eller varför inte fresta er andra också, som varit hit:))
Så ni blir sugna att åka tillbaka:)











Börjar vid receptionen. Här checkar man ut nuförtiden.
Dom har gjort om här från ifjol. Man checkar in en bit härifrån nu.











Här är golfbanan. Jag har då inte sett finare golfbana någon annanstans.
Synd bara att det inte riktigt syns på bilderna.























En massa stugor finns det. I olika färger och former...här gröna:)











Och så kommer dom blå:)?.....











Och dessa röd/grå stugorna.....











Mitt emot receptionen finns dessa stugor...












Här på kullen finns någon slags spa anläggning:)))
Nej, jag vet inte...men det är en bad tunna och en vedeldad bastu.











Ett av servicehusen.:)))











Här kan man hyra nya Adria husvagnar med förtält och trallgolv.
Det är inte heller helt fel.











Ganska fint. Bara ta bussen eller bilen hit, så slipper man
dra huset med sig:)











Liten del av den nybyggda campingdelen.











Här är det nyasfalterat. Det är på samma område som vi står på.











Här sitter Kjell i solen och njuter, bland buskarna.
Det ser då ut så iallafall fall:)) vi har det lummigt o fint
runt på platsen där vi står:)) suveränt.











En bild till på honom och vår husbil.











Detta är vårat servicehus:))).................











Våran bil..............











Och min man som grillar och fixar middagen.:)











Förresten.....tog en bild på bussen som man kan åka gratis med
från campingen, upp till Gekås. Vi gjorde inte det....vi promenerar:)











Måste däremot visa mitt superfynd jag gjorde idag.
Sökte ett par skor som är lite runda under hålfoten.
Ville testa ett par såna. Dessa var lagom höga under hålfoten.
Dessutom var det kanonbilligt!!!! Och sköna. Från 950 kr till NU: 100 kr.
Det är inte klokt vad billigt. Provade dom nu när jag gick runt
Och dom funkade jättebra. Jag är supernöjd:))

Jag önskar alla en härlig dag
I skrivande stund är det 31 grader o sol
Hääääärligt:))))

Kram












- Posted using BlogPress from my iPad



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar